Kris en Inse in Senegal

In het kader van de postgraduaatopleiding “Internationaal sociaal werken in mondiale context” vertrekken wij op 1 oktober 2006 naar Senegal. Wij zullen er gedurende 6 maanden werken en leven in een Frans-Senegalees project in Mbour.

zaterdag, september 30, 2006

Laatste bericht vanuit België!


Het is eindelijk zover. We kunnen vertrekken. De koffers zijn gepakt en we zijn er helemaal klaar voor. Nog een laatste nachtje in mijn eigen bed en dan vol spanning de vlieger op. Ik heb ondertussen van iedereen afscheid kunnen nemen en heb hier dan ook echt van genoten. Nog eens bedankt voor oudleidingsavond en het afscheidfeestje. Ik zal jullie allemaal heel hard missen. Nu ik eindelijk weet hoe ik nieuws op de site moet posten zal ik jullie ook allemaal proberen op de hoogte te houden, zodat het nieuws niet alleen van Kris komt;-) Mijn volgende berichtje zal dus vanuit Senegal komen! Tot over 6 maandjes.

Groetjes Inse