Kris en Inse in Senegal

In het kader van de postgraduaatopleiding “Internationaal sociaal werken in mondiale context” vertrekken wij op 1 oktober 2006 naar Senegal. Wij zullen er gedurende 6 maanden werken en leven in een Frans-Senegalees project in Mbour.

zaterdag, september 23, 2006

Afscheid met een grote A...

Gisteren had ik mijn eigen, kleine, bescheiden afscheidsfeestje. Hoewel ik de drink-capaciteiten van mijn gasten overschat heb, mag ik toch wel zeggen dat het feestje geslaagd was. Ik heb iedereen nog een laatste keer in m'n armen kunnen sluiten en ik heb ervan genoten. Ik zou dan ook iedereen heel erg willen bedanken, vooral om 'er te zijn' maar zeker ook voor de kadootjes die ik gekregen heb, de babbeltjes die ik nog eens heb kunnen doen, de bemoedigende teksten op de kaartjes, de vele glimlachen, schaterlachen en bulderlachen. BEDANKT!

Liefs,
Kris